victoriajohannesson

Alla inlägg under december 2011

Av Victoria Johannesson - 6 december 2011 11:24

Idag är min lediga dag, har jobbat min första grisningshelg. Gick väl hur bra som helst, dock har vi så himla mkt småbebisar så man vet inte vart man ska göar av alla :O haha (Y)

Igår var det verkligen en heldag. Åkte hemifrån vid halv sju på morron, kom hem vid kvart i tre ungefär, snabbt in i duschen och göra sig iorning. Åkte strax efter helv fyra in till macken. Då kom chefen dit och min arbestkolega så begav vi oss mot mariestad till suggringsmöte. Åkte därifrån lite över nio på kvällen så var jag hemma vid evla tiden ungefär. heldag minsann. Och trött var jag. När vi åkte hem så vräkte det ner snö så i mariestad var det typ 3-5 cm snö :) underbart, synd att det var bart och plusgrader när vi närmade oss karstad... Vintern kan gärna få komma nu. Tänk att få galoppera på järdet i högsnö, underbart !


Gil har varit igång hela långa veckan, med lite ridning, jobb från marken osv. Så nu har han sin 3 dagars vila så kör vi igång igen :) det har även kommit en ny häst till stallet ett 7årigt halvblodssto som jag antagligen ska få testa rida någon dag :D Kul !

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards