victoriajohannesson

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Victoria Johannesson - 30 oktober 2011 00:42

Araberna fick agera posare idag så knäppte "lite" bilder idag :)

   

Av Victoria Johannesson - 30 oktober 2011 00:20

Nu har det återutigen varit en grymt dålig uppdatering, men som sagt datorn har varit längst ner på prioriteringslistan så att jag har helt enkelt den ursäkten denna gången att jag varit så himla trött om dagarna och kvällarna att jag sätt mig vi tven i princip och slocknat nästan med en gång, som i fredags jag hann lixom inte ens kolla klart på idol (Y)Starkt jobbat !


kan väl berätta lite hur veckan sett ut för mig då. Måndags var jag iväg på ett litet "möte" mer får ni veta om det längre fram. Sedan åkte jag med Erika upp till grusm ridskola och kollade när de red en liten sväng i min förra grupp, ingen kommentar. Erika pratade med anders om tidpunkt hon ska få rida för honom. Sedan åkte vi och moffade i oss pizza på sosen, på tisdagen så fyllde mormor år så då åkte jag dit vid elva tiden på dagen, och på kvällen så åkte vi hem vid ca tio tiden, sov hela bilresan hem ! På Onsdagen så började jag klockan 06.00 i svinhuset på lillerud, jag var visst lite väl trött så kom inte dit förens halv sju slutade sedan vid klockan tre, hel dag på lillerud helt enkelt. på eftermiddagen då så var jag i stallet och dolade antar jag. På Torsdagen var det samma visa bara att jag kom i tid denna gången så ett pass på 06.00 - 15.00 på lillerud i svinhuset den dagen. Då på torsdagen dröjde det länge innan jag kom hem för åkte och hämtade ut mitt kära paket på preem plus att jag svängde förbi och fotade erika när hon red, snabbaste vändan jag varit med erika tror jag en halvtimme ! haha (Y)

Sedan hem, byta om och vidare till stallet, dit kom erika och hjälpte mig lite, åkte sedan och köpte pizza till mig och cassandra för ´höll på att dö av hunger. I fredags så jobbade jag själv i svinhuset på lillerud 06.00 - 15.00 hjälpte även till lite i ladugården med kalvarna :) så har denna vecka sett ut så jag har varit konstant igång och kära datorn har inte varit nära till hands därav den extremt dåliga uppdateringen :)


Så bara för att man är arbetslös innebär det inte att man har tid att sitta hemma och rulla tummarna !


 

Tänk om man var en katt då skulle livet vara bra underbart !

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards