victoriajohannesson

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Victoria Johannesson - 9 mars 2012 13:00

Spännande va ? Det var faktiskt Erika och Akira som kom ut till mig och Gil. Så red vi på tur tillsammans ner till badstranden (bredsand), Där Erika hade fullt shå att hålla Akira, det va mkt roligt att galoppera där sa hon :)


Det va iaf en mkt ljuvlig tur, trots min influensa så hade jag skoj, minst sagt Gil också han va stållig, i galoppen ruskade han runt huvudet och hoppade åt sidorna, dock händer det inte så mkt. Säger man bara att han ska sluta så gör han det :)


Dock på hemvägen så hade en skogsmaskin tagit ner en massa träd som låg bredvid grusvägen, Gil hade sett spöken hela vägen och här va droppen sa han, fort som fasen vände han, hoppade rätt in i Akira.. haha (Y)


Sedan var det Akiras tur för när vi kom ut på asfalten strax innan stallet kom det såklart en lastbil, vi båda hoppade av hästarna, Akira var mkt skeptiskt till den lastbilen (han som körde var snäll och stängde av motorn) Men ändå var den farlig sa hon STOOOR ! så hon prejade Gil i rumpan. Så ja hon gav igen lite kan man säga :) Men dom verkade trivas tillsammans iaf vilket var roligt för detta kommer göras om massor med gånger. Vårat mål är en 5 timmars tur någonstans :)


   

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards