victoriajohannesson

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Victoria Johannesson - 1 juli 2010 20:48

måste åka snart till Gil, har inte vart där än idag, har vart så jäkla trött.. Det sliter verkligen på en att vara i ett grishus när man hela tiden vet att man har en jävla massa saker kvar att göra :O Slitsamt iaf, men samtidigt kul..

Va tänkt att jag skulle träna Gil idag men åh det orkar jag inte, sen är klockan så mkt också så vi tar det imorn, bättre att han får stå och vila ut och tänka över det vi gör än att man kör på en massa dagar i rad och allt bara präntas in i huvet så. Så gör inte vi utan vi relaxar ;) hahahaha

Snart måste jag verkligen börja lastträna också så vi kan åka till ridhus i vinter, han är ju inte direkt pepp på att gå in i en transport så :O haha

Detta får åtgärdas ! Nu skulle det suttit bra med en choklad och en stoooorr COLA :DD Bästa som finns,

Nu får ni faktisk säga vad jag ska skriva om, något tips om saker jag kan göra varje vecka här på bloggen ? Så som veckans fräckis, tips, pryl eller vad som helst :) Måste göras ngt åt bloggen nu så den blir lite mer kul att läsa :D



Några bilder från torsviken när vi va där och badade med hundarna :D





              

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards