victoriajohannesson

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Victoria Johannesson - 16 november 2011 15:33

Om man ändå hade haft jobb för ett ex antal månader så man kunde lägga ut lite stålar då och då på lite saker man väldigt gärna vill ha, Tyvärr är inte så fallet då man är luspank och får sitta och dreggla över saker man kollar på på internet tyvärr... Dessa skulle varken jag eller Gi ltacka nej till :


 


Åh Gil står i stallet nu och bara JA mamma köp dom ! :D haha !

Av Victoria Johannesson - 16 november 2011 08:34

Ska på kallelse till arbetsförmedlingen för att gå med i jobbgaranti för ungdomar. Så tänkte jag men jag ringer dit och hör om jag verkligen behöver komma eftersom jag antagligen börjar jobba på måndag så tänkte jag väll att det inte finns någon som helst idé att åka dit då, kostar ju bara onödiga pengar !


Men ja hon som jag pratade med sa att jag skulle komma, så tog jag fram lappen om kallelse så lyder en mening så här :

"OBS! Om du fått arbete meddelar du detta till Din arbetsförmedlare eller Af Kundkänst , tel 0771-****** så att din plats kan erbjudas någon annan." men jises tänkte jag vadå dubbla budskap `? Haha jaja jag får väl kosta på mig en ditresa och en hemresa, ska ändå in på banken och ta ut en mängd pengar för till veckan får jag bil och då ska kamremen bytas :(((( Ledsen i ögat när pengar går åt till sådant :'O( Buuh !


Men det som ska bli sjukt kul är att på söndag ska jag iväg till flyinge och kolla på hoppning plus att till veckan nämligen bestämt på fredagen blir det stockholm horse show :) Toppen glad tjej !

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards