victoriajohannesson

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Victoria Johannesson - 27 november 2011 22:45

Yes i fredags var vi såklart placerade i globen på stockholm horse show. Bilen gick av stapeln hemmifrån mig vid kvart i fem på morron och anlände hemma hos mig igen strax efter fyra på morron igen. Snacka om att jag var hur trött som helst !


Allt var verkligen super bra, höjdhoppningen ska man inte prata om, globen höll nästan andan in i mellan åt, Robert Witiker satte världsrekordet på hela 2 meter och 12 centimeter, barbacka. Skulle jag aldrig ge mig in på ! Men lorenzo drog ju till med en gigansisk uppvisning med hela 12 hästar som han hade sten koll på. Bilder kommer så ska ni få se vad man pratar om :)


Hittade en mängd saker som jag bara skulle velat köpa men lite måste man allt hålla i pengarna, men fick iaf med mig 4 st teddydamasker, 1 strasspannband, 1 diamond blue schabrak ifrån BR samt matchande benlindor och även en matchande jacka till mig själv ifrån mountain horse. Fina vi blir nu :)


I lördags var jag och släppte ut hästar samt hjälpte erika hos marie med travhästarna. sedan tog vi oss en sväng in till stan köpte ett nytt hönät till Gil, finmaskigt. även en ny sopborste till stallet plus en hovkrats. sen dog jag ett tag i soffan !


Idag har jag grejjat lite i stallet, hjälpt erika med akira för att få in henne i spolspiltan och det fick minsann ! sedan begav jag och cassandra oss till IKEA där det fick bli nya handdukar till stallet, nya foderburkar till Gil och några diskborstar. Det var den helgen det, nu väntas jobb måndag sedan ledig tisdag och sedan jobb ända fram till nästa onsdag :O

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards