victoriajohannesson

Direktlänk till inlägg 12 november 2011

nu ni !

Av Victoria Johannesson - 12 november 2011 12:27

Nej nu ni händer det grejjer här ! :D Nu har jag ju faktiskt gjort en "ny" header, inte för att jag är världens duktigaste men den får duga så länge den är lika bred som bloggen nu iaf !


Jag vill så gärna kunna grejja med photoshop men jag har varken tid eller tålamod för att lära mig så det ligger inte riktigt på min prioriteringslista... någon gång SKA jag lära mig men det är en bit dit tyvärr..


Så vad händer i mitt liv just nu då, jo jag kan säga att det är fullspeckat hela dagarna just nu, ena dagen är jag där och jobbar och är jag inte där så är jag någon annan stans och jobbar, är jag inte det så tar jag hand om hästar eller hänger med vänner med deras hästar, haha (Y)


Just nu har jag några jobb erbjudanden men jag kan inte bestämma mig vart jag ska placera mina skor, så just nu har jag beslutsångest över öronen.. Så sjukt svårt för det är ju ändå ett jobb som man ska ha ett tag, jag menar jobb kommer inte var dag och går. och nu när jag har fler alternativ att välja kan jag ju ha lite krav det vill säga är det inte så lätt att välja för det ena tar ut det andra. Så just nu väntar jag på att få prova jobba på det andra stället för att sedan känna efter vad som känns bäst. Inatt hade jag en dröm om just min beslutsångest till och med, och jag kan säga att jag fick hjälp med det av min "gamla" chef och han berättade vilket jobb jag skulle välja, så vi får se drömmen kanske har rätt ??


 

Om man ändå kunde flytta, skaffa sig en egen gård och ha hästuppfödning, tillridning och en mängd hästsaker så skulle livet va lite lättare :)

 
 
Erika

Erika

12 november 2011 16:23

Men Vicky, om du vill så kan jag jag super-dupergärna en header till dig :)

http://styleriders.blogg.se

Victoria Johannesson

12 november 2011 19:59

Skulle vara hur otroligt kul som helst :D får du väldigt gärna göra ! :D kan ju skicka till dig någon dag om hur jag vill ha ! :D haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Johannesson - 20 mars 2012 23:38


nu är nya bilder pågång :)   Erika var nämligen med och fota när jag red i paddocken idag :) Hade den akademiska sadeln, och för de som inte vet så köpte jag ett stångbett på hööks för några veckor sedan, ett western i svart. ett rakt med hög t...

Av Victoria Johannesson - 18 mars 2012 11:33

Ska bege mig iväg till stallet nu, ska harva paddocken för första gången i år och det är bara Mars ! kan ni fatta vilket underbart väder vi har :) Åh blir ju aldeles lycklig ju !   Igår tog jag bort massor med gammalt hö utanför stallet, städade ...

Av Victoria Johannesson - 17 mars 2012 15:27

Ska snart åka iväg till stallet tänkte jag och "vårstäda" lite grann, tänkte ta bort massa gammalt hö och sen ska jag se om jag inte kan harva paddocken, hoppas den har torkat upp ordentligt ! Men innan ska jag dammsuga hela huset, lortiga hundar ! ...

Av Victoria Johannesson - 14 mars 2012 22:54

Ny omröstning ---->

Av Victoria Johannesson - 14 mars 2012 22:28

Som sagt i söndags var vi ute på långrunda med Gil, så fick han vila måndag med lite massage time :) Så igår tänkte jag att han skulle få hoppa för första gången på väldigt länge, tänkte mig ett litet kryss på volt när jag longerade honom, Minst sagt...

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards