victoriajohannesson

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Victoria Johannesson - 6 september 2011 18:41

tänkte bara nämna att man är hemma från Ullared nu och att jag handlade för aldeles mycket pengar ! Dock fick man ju med sig välbehövliga saker, köpte faktiskt inget onödigt tror jag, en sak som va mitt favortiköp och nog bland det bästa jag gjort på länge var..... hemlis, kommer upp en bild inom kort någon som kan gissa vad det är ? Kan säga att det är ganska litet och fyrkantigt, är en sak som är bra som tidfördriv och det är många miljoner som har ...... på dom. Den som gissar rätt eller i närheten får en länkning !

 

Till dagen idag då, jag gick upp vid sju idag, eftersom jag tog in hästarna igår var det bara att palla sig upp och plocka ut dom imorse. Gjorde inget mer i stallet imorse för ville hem och få iordning massor med saker, promenad med sassa, ringa lite samtal och sen sätta sig vid tven och kolla på....... och avnjuta frukosten. som sagt tidsfördrivet var bra för sen var det bara att fixa iordning grejjer till mamma och sen bege sig mot stallet igen :) för idag har nämligen hovslagaren varit här och fixat Gils hovisar. Dom är gjorda av stål säger hon ^^ Bättre hovar har hon inte sett på länge, toppen eller hur (Y) Cherie hade redan mockat åt mig så det återstog bara en box kvar åt mig Edlas såklart, hon fick in lite extra spån så det är bra underlag till nästa gång :) borstade ren Gil och gjorde om mirakelflätorna, manen hade nog växt lite tror jag för flätorna ble lite längre än innan när dom blev mer "raka" :P

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards