victoriajohannesson

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Victoria Johannesson - 21 september 2011 11:36

idag har jag fått ett litet gott besked iaf :) happy face säger jag bara nu ska vi bara se till så att allt funkar så kanske man kan hoppa på det !


imorse tog jag ut alla hästar, plockade in dem igår och jag tror promt att dom va väldigt trötta för imorse när jag kom så kändes det nästan som att det inte fanns en enda häst i stallet så tyst var det, vanliggtvis så fort man sätter foten i stallet så brukar edla och bäbis dra igång med att slå i boxväggen och skrapa i marken men inte idag :O Helt underbart tyst var det :) så passade på att borsta av alla hästar en snabbis när dom va så lugna :) så mysiga var dom allihopa ! sen när alla hästisar var ute så var det dags för mockning först ut var bäbis box han fick faktiskt lite nytt spån också ! Sen Gil och förvånandsvärt ganska bra hade han bajsat i boxen.. Sen edlas tur och hon hade faktiskt inte rört till värst mkt :) bort med vattnet i hinkarna och in med nytt hö, blir så fint när stallet blir iordninggjort när det bara är en enda röra på morgonen :)


sen blir det att åka tillbaka och träna med Gil blir nog en långpromenad till sandgropen och träna lite där :)

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards