victoriajohannesson

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Victoria Johannesson - 28 september 2011 10:35

vill bara säga att det inte blir någon värre uppdatering framöver eftersom datorn är som den är, så ha inte för höga förväntningar på mig, dessutom har jag massssssoor av nya bilder som bara väntar på att få ploppa upp på bloggen men som sagt DATORER !!!!!!!! Här får ni se en liten bild iaf på vad Gil kan lite halvt som halvt jag måste fortfarande hjälpa honom, men som sagt detta är inget vi tränar stenhårt på så jag förväntar ju mig inte annat som sagt :P  

Av Victoria Johannesson - 28 september 2011 10:18

ser att ni är in och kollar även om jag verkligen suger på att uppdatera, men än en gång har jag en megastor förklaring till det. Min dator är helt jävla dampseg och vill inte röra sig en meter när man klickar in på saker ibland och då sjunker tålamodet till noll så stänger jag av, och då har jag ju som sagt inte hunnit med hälften det jag planerat att jag skulle ha gjort på datorn :) höhöh (Y) så vill någon skänka mig en ny dator plus ett bra bredband så ska jag se till att uppdatera 24-7 !


Kanske ska ta och berätta hur nuläget ser ut, Gil vilar nu för han skadade ögat häromdagen eller inte ögat utan snarare sagt fick han en reva i ögonvrån. Han sprang rakt igenom staketet och "tog bort tråden" med huvudet, som tur var så satt tråden fast i en mkt avbiten stolpe som gick av, annars hade hanses öga nog inte varit så himla fint om itne den hade gått av. Som sagt, men just nu ser ögat väldigt fint ut så det va turen i oturen..


igår var jag med erika ut på en ridtur jag red akira för andra gången, barbacka ute i skogen när det va bäcksvart det är ju inte dåligt gjort :) Jag som har fått jordens sämnsta balans, red i jeans på en mkt bra bortstad och ren häst som är aldeles blank, så ja oddsen var emot mig, men jag klarade det :) tur som va så har erika en mtk pålitlig häst som vet exakt vart hon ska sätta foten det enda jag behövde göra var att hålla i mig och akta ansiktet så jag inte fick pinnar i ansiktet. som sagt det va en rolig tur :) får vi göra fler gånger !


Om 6 dagar får vi våran valpis också :) iiiiiihhh så kul !

Goda nyheter fick jag idag också mer får ni inte veta :)



Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards