victoriajohannesson

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Victoria Johannesson - 2 juni 2011 16:08

sorry att jag inte har bloggat på huuuuur länge som helst men internet har faktiskt inte fungerat överhuvudtaget men nu har vi skaffat nytt så blir mer updatering nu..


Jag har varit i Eskilstuna nu under veckan måndag, tisdag och onsdag har varit härliga människor och så himla synd att man inte upptäcker sådant förens man ska ta studenten och då skiljs man ju ändå åt så det skulle man ju verkligen ha velat ändra på :) dock har det varit endel tråkigheter också och det negativa sätter ju sig som klister på hjärnan och det är det man kommer ihåg för eftersom man dras med det negativa. Men jag tänker bara tänka på det att det finns hur trevliga människor som helst och vem hade vetat att man skulle sitta uppe till 2 på natten och prata med sådana man inte är med i vanliga fall :) Jätte kul verkligen :D


Gil han har ju stått nu också under dessa dagar, han har ju sådan hömage så har börja ge honom foderjäst nu som tydligen ska hjälpa till att tarmarna ska jobba bättre så magen kommer upp lite, den jävla burken kostade 300 spänn :O Usch inte kul... tränade honom faktiskt idag och då jobba jag bara honom från marken och vi gick igenom sidorna lite med hjälp av att minska och öka volten :) han va lite trött så ville inte tvinga honom till något jobbigt, han fick fatta galopp bara någon gång för att se ifall han även tar kommandot när han även är trött och det gjorde han så är jätte glad över det. Igår kom jag ju hem och Cassandra hade redan varit hos honom, men jag kände att jag ville åka dit iaf och hälsa på honom bara. Kommer dit och han spetsar öronen så de nästan gick av.. haha han va iaf otrolig gosig min pojk han är den bästa i världen :')


till veckan är det bal och student har gått fruktansvärt fort så hoppas alla har hunnit med allt som ska ha gjorts :D knappt så man hänger med i svängarna för schof sa det så var det vecka 22 :O ska bli sjukt kul på studenten vi ska ha för roligt !


Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards