victoriajohannesson

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Victoria Johannesson - 14 juni 2011 13:25

todelo på alla människor !


hur är läget? med mig är det bra iaf, eller ja jag lever iaf.. nu är det "sommarlov" eller för mig arbetslös, va faktiskt till arbetsförmedlingen igår och skrev in mig ska på ett jävla möte snart med en jobbcoatch och grejjer känner inte alls för det faktiskt. men ja det är väl bara att ta sig i kragen och göra det :) skulle så gärna vilja ha en till häst nu i sommar som jag kunde typ rida till eller något :) så vill någon ha hjälp hör av er !


igår så var vi barnpassare en unge va med till Gil och skulle "rida" men ja hon vågade inte riktigt så hon får följa med lite fler gånger så får vi se om hon vågar sig upp tillslut. som sagt det är ju ingen ridskolehäst :) men vi får se hur det går framöver !


jag ska ta mig en ridtur snart också har ju faktiskt suttit på honom nu så snart så ska jag rida för fullt :)

Gjorde iordning mitt rum igår också, satte upp hyllor på väggarna och så så nu ser det faktiskt riktigt fint ut och inte så himla äckligt fult längre som det va förrut så det är iaf en bra sak !

 

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards