victoriajohannesson

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Victoria Johannesson - 6 juni 2011 23:30

haft premiär på väldigt många saker idag känner jag :) Imorse var vi till tegelviken och skulle äta frukost härligt som bara den, nu känner man att det faktiskt är sommar ute :) sen så skulle Cassandra bada och ja jag själv är ju världens badkruka så det kom ju inte tals på att jag skulle bada ens, hade ju inga bedkläder med mig eller något, i förrgår tänkte jag lixom herregud hur ska jag kunna bada i år när det är såhär kallt :O ? men jag jag satt ute på stenarna och väntade på att Cassandra skulle doppa sig men det tog väldigt lång tid så jag kände helt enkelt för att göra en helt random impuslgrej som inte alls är likt mig, så bara hoppade i vattnet doppade mig med en gång med kläder och allt. bara för att jag skulle hinna doppa mig innan Cassandra hann och se, och jag gjorde det hon tappade nästan hakan kan jag lova er, dom som känner mig vet att jag måste doppa bit för bit när jag ska bada så jag lixom vänjer kroppsdelarna en bit i taget när jag ska bada, men nu doppade jag hela mig bra klev i och dök under vattnet, skönt som tusan var det. Känns som jag vill köra på den stilen oftare :)


åkte iaf sen hem efter ett tag, så funderade jag och Cassandra på ifall vi skulle cykla till staller eller inte redan då, klockan var väl elva eller något. så det gjorde vi även om det såg ut som vi skulle få världens jäkla regnskur på oss men vi klarade oss helskinande ända vägen hem tillbaka också utan en enda vattendroppe ! men iaf tillbaka till sak, kom till stallet hämtade Gil gjorde honom iordning. Kände för att träna på järdet men han va så himla trött, antagligen för natten och gårdagens tur i skogen :) som sagt så kände bara att vi kunde gå ett varv runt järdet bara för att han skulle få ut och röra på sig iaf, innan vi knallade ivär hoppade jag upp på honom en snabbis, så överlycklig har jag aldrig känt mig i hela mitt liv. vilken känsla av att bara sitta på en vanlig häst. Nej efteråt darrade jag för att jag var så glad ! gosh vilken känsla !


Imorn är det bal, ska upp tidigt för håruppsättning !

 

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards