victoriajohannesson

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Victoria Johannesson - 7 juni 2011 14:12

sitter här nu på altanen hemma, satt för ungefär två timmar sen i stolen hos frisören som gjorde min balfrisyr :) Jag blev super nöjd verkligen, tog ungefär 1.5 timme att göra den, men jag blev så himla nöjd att man kan vara så duktig. Nej hiss till Åsa på hårverkstaden (Y)


så ja idag är det alltså bal på nya CCC tror ni det ska bli skoj elläh `? En aning, cadillac, trevliga och goa vänner. kan det bli så mycket bättre. Tror inte det :) Så ska man skiljas på torsdag inte kul inte :O men ja man får väl njuta utav stunden och komma ihåg det föralltid att man hade så sjukt jävla kul dom sista dagarna ! :D Det ska jag iaf komma ihåg inget annat !


Så jag hoppas att alla andra har skitkul idag, för det ska jag ! :D Fina ska vi vara också gå på röda mattan och grejjer ;) Kungligheter !


  gilla flätan ;) 

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards