victoriajohannesson

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Victoria Johannesson - 8 juni 2011 21:45

igår var det ju som sagt va Bal, och jag kan inget mer än säga att det va helt underbart roligt. Träffa alla som man va med i högstadiet och så. och alla va så himla fina. Snygga bilar och ja helt underbart helt enkelt !


Va ju in till hårverkstaden vid halv tio, åkte sedan ham vid tolv. chillade ett tag fixade mina naglar och så. sen var det dags för lite smink i mitt ansikte blev faktiskt riktigt nöjd, det va ju ändå jag själv som gjorde det så (Y) sen på med klänning och allt, tog massor utav kort här på baksidan, sen kom bosse som skulle köra mig och Josefin. åkte efter ett tag, kommer in till stan. plockar upp Josefin som va helt bedårande fin ! haha men ja sen väl inne i själva stan då så satt vi i bilkö till CCC i kanske 1.5 timme. hahaha men ja det var det värt, kolla på alla andra bilar och visa upp sig riktigt skoj, vit cadillac är allt att titta på så :) helt otroligt ändå att det är så många som tycker detta är kul och vill lägga flera tusen på bara en kväll nej det är skoj :)


maten den va så himla go, jises säger jag bara det är nog inte många resturanger som slår det.. förätt : en liten toastbit i bottten, gravad lax uppe på det sen en sursås av något slag och toppat med kräft och räkstjärtar :) vitt vin var det till det, usch kattpiss men ja det gick ner ! sen huvudrätten bestod utav oxfilé, lite grönsaker någon vinsås och potatisgratäng. ujujuj va gött ! rött vin var det till det såklart och det gick faktiskt ner ! sedan var det dags för efterrätten och den mina vänner vaar himmelsk ! en mörkchoklad bit typ som kladdkaka, ovanpå det en strut med mjölkchokladmousse i sen en liten plastskål med vit chokladsorbet i.. MUMS det va underbart ! kaffe serverades långt efter efterrätten det va faktiskt en nackdel.. skulle ju fått det före efterrätten egentligen men ja det funkade det med :d sjukt bra kväll, och den tog minsann inte slut där, vid tolv drog vi hem till Josefin, hon bytte om sen kom pappa och hämtade oss så åkte vi hem till mig så jag fick byta om så drog vi vidare till tjärnfesten såklart på lillerud. Vad annars lixom är man lillerudare så är man ! hahaha (Y)


där var det också helt okej faktiskt, lite tråkigt var det att det va så lame musik, jätte dåligt ljud men ja det funkade det med. kom hem vid tre på natten så det blev en lyckad kväll trots allt. inte allt för dyngrak inte :)


       

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards