victoriajohannesson

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Victoria Johannesson - 3 juni 2011 09:41

idag är det världens underbaraste väder och som sagt jag njuter för fullo ska gå ut och lägga mig nu och ligga där tills jag bränns bort för det lär jag göra :) Idag ska man in till stan också och fixa håret mitt kommer bli super ! sen vidare till stallet och träna Gil. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med honom men Cassandra ska iaf få rida :)


Hade en väldigt intressant dröm inatt och verkligen bland dom skummaste drömmar jag någonsin dröm, hahah shit alltså vad man kan drömma ibland skumt egentligen att det spelas en hel film i huvudet när man sover :) ne nu ut i solen (Y)

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards