victoriajohannesson

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Victoria Johannesson - 10 juni 2011 15:24

vi kör väl visan: 22.00 Fullt ös, 03.00 medvetslös, 07.00 arbetslös

ja igår var det ju studenten och jag hade minst sagt skit kul !

gick upp vid fem började göra mig igordning för studentfrulle hemma hos josefin va hos henne vid sju. Hade trevligt med bål och smörgåstårta samt med goa människor ! :D sen bar det av mot skolan, mössskrivning var det där och sen fotografering.. jag undrar hur man kan få tag i det fotot ? hmm...

sen vidare mot kyrkan på traktorsläp, det va också grymt kul där körde vi gärnet helt enkelt.. sen var det dags för tid i kyrkan först pratade Helene rektorn lite grann, folk bölade och så. sen var det dags för stipendium utedlning. och det var många olika stipendium faktiskt och skapliga pengar med.. så kommer det upp en gubbe som var ordförande för värmlands grisproducenter som ville dela ut ett stipendium till en tjej eller kille som är värd att få som varit delaktig och intresserad utav grisvärlden, och jag var bergsäker på att det faktiskt skulle tilldelas Jenny Andersson för hon är verkligen involverad i grisar och intresserad.. Så står gubben där uppe och bara den tjej som blir tilldelad detta är dumdumdddddaddadadada, spänning.. Victoria Johannesson, jag höll på att dö seriöst herregud jag blev så chockad och glad på samma gång blev helt skakis och började fan böla.. hahaha Herrejises tänkte jag utav alla som faktiskt tycker om och är duktiga med grisar så får jag det nej det va inte riktigt sant kände jag men jag blev oerhört glad faktiskt. nu vet man ju att man faktiskt gjort något bra och faktiskt gjort något bra intryck så nu är det bara att försöka hitta ett jobb också inom grisar :D man får hoppas på det bästa ! sen var det fler som fick stipendium och så babblade prästen lite. så sjöng, kajsa och angelica samt eilert och pia :D så fina var dom !


sen var det att åka tillbaka till skolan och då körde vi gärnet igen på flaket, sjöng BIRA BIRA BIRA, BÄRSBÄRSBÄRS, BIRA BIRA BIRA, BÄRSBÄRSBÄRS, BIRA, BÄRS, BIRA, BÄRS BIRA BIRA BIRA; BÄRSBÄRSBÄRS AOOOOOOWWWWW ! hahahah :D så sjukt kul, sen var det time för att springa ut, stog och väntade jätte länge inne i korridoren bland alla studenter och det var så sjukt svettigt så det va inte riktigt klokt ! sen väl ute bland våra familjer fick man ju blommor och grejjer sen var det dags för att åka in till stan till lidl parkeringen för traktor släpåkning ! :D sen bar det av när vi satt upp lakan osv.. så himla sjukt roligt herregud har aldrig varit med om något roligare tror jag faktiskt :O Det rekommenderar jag verkligen ha en tuta och en sverige flagga då har man som roligast ! hahahah Jag har aldrig haft så ont i min hals som jag hade då kan jag lova..Schalalalalala LILLERUD schalalalalala LILLERUD schallalalal LILLERUD, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten fy fan va vi är bra :) eller alla vi som tar studenten hoppar nu, HOPP HOPP.. Alla vi som tar studenten hoppar nu, HOPP HOPP :D haha eller bira bärs sången var vi också jäkligt duktiga på att sjunga, sen skrek man ju typ mesta tiden, haha (Y) jag hoppas iaf att vi hördes !


sen när vi åkt runt i två timmar så åkte jag hem, slängde mig i duschen för va så jävla svettig så det va ju inte riktigt klokt, tvättade även klännigen för den va jävligt skitig.. åt sen mat och efterrätt sen var det dags att göra sig iordning och sen slänga sig i bilen för avfärd mot Kil. förfest hos Heed innan studentfesten på nöjes.. kvällen kan man sammanfatta med ett ord, superkul ! :D nöjes där var det så svettigt och varmt så jag trodde jag skulle kremera men det va sjukt kul. och det va kul att hälsa på många som man inte träffar så jäkla ofta hälsa grattis och grejjer :D ne kul ! och idag mina vänner är jag inte alls bakis efter att ha gått över ca 13-15 cider och öl igår så känner jag mig endast trött :D så bra heineken då blir man inte alls bakis faktiskt !


 


       

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards