victoriajohannesson

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Victoria Johannesson - 14 augusti 2010 13:55

Ikväll blir det skruvstadsparken med Amanda (Y) Ska bli sjukt kul!


Eftersom jag inte uppdaterade ngt igår så skriver jag iaf vad jag gjorde eller aa det jag minns utav den !

Vaknade vid elva typ ? Sjukt gött vare inte ofta jag kan sova så länge (Y) Körde in till Stan med pappa och syster, hon skulle ha hårfärg och pappa något mjoks. Så ja jag körde inne i stan vid fyra tiden när det är som mest och shit det gick riktigt bra får jag nog säga (Y) bara att jag fick typ dåndimpen på en bil... Han låg bakom mig i en fil och det va en fil till bredvid, så va vi nästan framme vid en rondell, så byter han fil och lägger sig sedan framför mig, jag täntke men ofta man kör om precis framför en rondell ? Sen så åkte ju han före mig så skulle vi in på mammas mack, så ligger det en till rondell lite längre bort så får jag se den där bilen försöker lixom slingra sig fram mellan bilarna, mitt i vägen lixom framför en rondell, DUMHUVUD ? man kör inte om i sånna filer och grejjer ? Körd i huvet iaf ! hade jag haft en bil som va större och mindre värd skulle jag prejjat av han vägen !


Färgade även håret på min syster, blont då såklart, så dum färg är det på blondfärgning, man ser inte att det kommer överallt för den är typ helt genomskinlig och inte blöt så det syns ju inte att man har haft i det i håret överhuvud taget, så sköljer man ur så har man missat massor, hur snyggt är det egentligen ?


Idag vaknade jag vid halv elva av en jävla fluga som sätte sig på armen stup i ett, Jävlar jag trodde jag skulle få dåndimpen på den :O IAf då gick jag upp och käka frulle, sen begärde vi oss hem till mormor, där jag nu sitter på hennes bärbara dator, ska snart gå ut och läsa min Lucky Rider som jag köpte förrut (Y)


Ikväll blir det skruvstadsparken med Amanda, KUl skare bli iaf !

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards