victoriajohannesson

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Victoria Johannesson - 16 augusti 2010 15:06

Åkte med syster in till tandläkaren, hon drog ut en tand, lång som bara den va den :O

Sen vidare till Nordeá och ta ut mina skattepengar, surkärring vare som satt i kassan iaf.. Jag sa att jag ville ha kontant och då sa hon att det blir en avgift på 50 spänn om mna tar ut kontant ifall du inte vill ha dom insatta på kortet. Men jag orkar ju inte krångla med sån skit, skicka en jävla lapp till Stockholm först sen får man in pengarna på kontot nej vetu vad :O Sen åkte vi till Hööks köpte mig ett par ridskor som jag kan ha i stallet så slipper jag ha skorna jag har på mig till skolan, dom kostade iaf bara 169 och 15% rabbat på det, gött (Y) Cassandra köpte en himalaya saltsten också som dom kan ha i hagen :) GOTT !


Vi åkte vidare hemmåt så bestämde vi oss för att åka in till Gil, går mot hagen upptäcker att Gil ligger ner platt som en pankaka va han, jag tänkte nej nu är han stendöd, han brukar aldrig ligga ner i hagen vid denna tidpunkt :O haha så vissalde jag och jävlar jag skojjar inte han for upp snabbare än vad jag hann blinka. Min söteponnie blev så glad när vi kom :) Busig va han iaf, bara sot goch gapade åt oss hela tiden, försökte bita oss i benen och så :) Söt han är då !


Syster har lagat kladdkaka och jag ska ställa mig och laga mat, sen blir det ut med hundarna och sen vidare till Gil, för ska träna. Drar nog fram Transporten också (Y) Får vi se vad det blir för resultat idag ! Han är nog duktig as usual :)


  

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards