victoriajohannesson

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Victoria Johannesson - 17 augusti 2010 14:14

Halva dagen gången och jag har: Vart ute med hundarna, ätit frulle och kollat tve såklart ^^ Så nu sitter jag här ! Ovanligt I know (Y)

Jag funderar seriöst på att ändra min Design igen, jag är verkligen en människa som inte nöjer sig med en och samma sak en längre tid som mitt rum när jag hade en mindre säng så ändarde jag om säkert typ mellan 2-3 gånger i måndaden fast när jag va riktigt nöjd med någon inredning så fick det hålla lite längre, och ja jag antar att det gäller samma sak här på bloggen, är hur trött som helst på färgerna, headern ja typ allt. Till och med textstilen ?


Aa idag ska jag nog tjata på mamma så vi kan åka in till Bergvik skulle dels vilja kolla i affärer innan jag åker till kusten så jag kan inhandla en ny tröja eller ngt, sen skulle jag så sjukt mkt vilja äta Mc Donald´s jag förstår inte blev hur sugen som helst på det förrut så ja ! Det skulle inte sitta helt fel, Ska ju ändå till hästen och springa med han idag så ja den gör inte så mkt på vikten med andra ord den portionen mc donald´s helelr (Y)


Träningen med Gil igår gick inte så bra, jag antar att det speglade av sig av mig till honom, kände inte alls för att träna igår med han och ja jag antar att han kände det på hela min kroppshållning och så. Men idag tar vi nya tag kanske ska springa till skogen med han. Beror som sagt på vad han är på för humör ^^ Ska be Cassandra fota ngn dag också så vi uppdaterar lite på den fronten så ni får se lite :)

Nu ska jag spela kort, jag vet moget (Y) HÖHÖ


  

Av Victoria Johannesson - 17 augusti 2010 13:54

Ja jag undrar verkligen vad det är man vill läsa på bloggar, om det är hur andra lever livet eller om man bara läser bloggar som har samma intresse som den som skriver.. Hmm jag skulle vilja säga att jag gärna läser en blogg som har någorlunda samma intresse som mig, eller iaf något i den som jag själv kan se i mig. Och sen att man inte bara behöver läsa typ, jag gick upp, klädde mig, tog en runda på stan, gick sen och la mig. Sånt är TRÅKIGT ! jag vill gärna läsa saker som verkligen är beskrivande som om det känns som att man verkligen förstår vad det står.

Hmm lite luddigt inlägg men jag är verkligen nyfiken på vad man egentligen vill läsa i en blogg och framför allt vad som gör att det är en bra blogg. Hur kom det sig att Kissies.se blev så stor och känd ? vad gjorde hon för att synas och höras överallt lixom ?

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards