victoriajohannesson

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Victoria Johannesson - 19 augusti 2010 20:00

  Cassandra "rider" på honom för 3:de gången

Nyss suttit upp !

    


  Jag går runt Gil när han står helt stilla   Löslongering, ignorera mig som ser ut som hejkom och hjälp mig !   här sträcker vi på benen, ska utveckla detta till Spansk skritt någon gång i tiden

Longering, nyss tagit ut han på volten..  

Av Victoria Johannesson - 19 augusti 2010 19:38

Sitter här vid datorn och ska faktiskt snart måla naglarna, så man ser något fräsch ut, får bli rosa (Y) Så fint eller hur ^^ `? haha

nej men det är ju sött..

Idag har jag iaf vart hos hästen, sen har jag även hjälpt morfar med hans nya telefon, har typ installerat massa grejs och fixat minneskort och sånt som inte han kan ^^

Hjälpte även Leena att visa hur man startar webbcam, haha inga komplicerade grejjer direkt.

Iaf imorn åker jag till KUSTEN :) SÅ skönt ska det bli ska ni veta ! Gå på smögenbryggerna kolla i små affärer och äta räker & kräfter (Y) Ska bli hur skönt som helst, ska ju såklart fotografera också, Får bli som en liten kick så jag kommer igång med fotograferingen igen (Y) Vill ju ha en bärbar dator som jag kan installera massa program på som kan hantera bilder på ett annat sätt, på den vi har nu går inte det för då kraschar den med en gång... så hmm ´?


Nu ska jag packa iaf, så hörs vi på Söndag ;)

Av Victoria Johannesson - 19 augusti 2010 12:27

Dåligt uppdaterat !

Men igår färgade jag håret på Emma och Syster min, det blev braoo ! Sen va vi ju även till Bergvik också, köpte bara massa onödigt eller aa faktiskt bra saker men det va dyrt ! eller inte Bobby´s schampoo och balsam som bara kostade 10 kronor styck, helt insane alltså :))))))) Så köpte fyra stycken flaskor (Y) det va fynd !

Köpte även maskmedel till katten för hela 120 spänn det va också helt insane fast negativt då, herregud 120 spänn för maskmedel värsta rånet ju :O Plus att det endast två tabletter i ;O haha sjukt !


Gils träning igår va helt otrolig, han va super duktig ! för dom som missat så rider min sysetr på han, det går lite vingligt frammåt men det går faktiskt frammåt och han har inget emot det, super nöjd (Y)

Han blev även vaccinerad igår, märktes inte att han blev sprutad (Y) Så bra..

Så åker till stallet nu så bloggar jag mer sen (Y) Blir även en massa bilder..

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards