victoriajohannesson

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Victoria Johannesson - 24 augusti 2010 15:49

Känns ganska okej ändå, soft att ha bygg nu iaf, så man slipper sitta i skolbänken och plugga... Jag och Amanda är iaf snart färdiga med vår hundkoja, blir ju dret najs ;) Tar en bild på när den inte är målad och när den blir ¨målad så ni får se lite :)


Nu ska jag dra mig till Gil, har inte tränat han sen i Onsdags så det är dags nu, men fan regnet öser ner så släpper han nog bara i paddocken så tränar vi på att ta galopp fattningen så busar vi loss lite :)

Hann ju inte träna igår kväll för klockan blev så mkt. Va ju upp till Ridskolan också och jises vad dom hade gjort om, jätte fint verkligen. Tråkigt bara att folk inte uppskattar det när dom lägger pengar på sånt !


Efter Gil kanske jag drar mig tillbaka till skolan och pluggar lite, nej då skämtar verkligen men tänkte åka och kolla på Fredriks hoppträning som börjar klockan sex, men har inte bestämt mig än ! Så nej nu ska jag dra mig innan regnet börjar ösa ner igen !! Hade gött (Y) 

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards