victoriajohannesson

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Victoria Johannesson - 6 maj 2011 23:48

nu sitter jag äntligen i soffan hemma och kan äntligen slappna av och njuta av att det mesta är avklarat ! har haft tre stycken prov idag, så som religion diskussion muntligt, netionella i svenska B muntligt och även ett fårprov. Ja ni hör det har varit extremt mycket och det är ju även slutklämmen på alla dessa kurser också så det avgör ju lite i hur man presterar så man kan inte ta det med en klackspark heller :O


Men ja som sagt nu är denna vecka äntligen färdig och det har varti extremt hektiskt, jag har inte tittat på tve sen i lördags alltså 6 dagar sedan, endast för att jag suttit och pluggat konstant i 3 dagar i rad. Söndag och måndag ägnades åt att skriva färdigt en fåruppgift, tisdag skrev jag mitt nationella som jag redovisade idag, onsdag pluggade jag svin som bara den för hade grönt kort i svin igår så jag var jätte nervös över det, men som tur var klarade jag mig helskinat och det var inte så svårt som jag trodde det skulle vara.. Torsdag kväll pluggade jag iaf både in mitt nationella, religionsuppgiften och skulle även ha läst igenom några fåruppgifter. Men jag somnade så det blev inte så mycket plugg iaf ! så ja vad ska jag säga det känns så underbart att ha det jobbigaste gjort och nu känner jag verkligen att det bara är 4 veckor kvar till studenten, och jag blir så himla lycklig för gud så jag ska njuta !!

Av Victoria Johannesson - 6 maj 2011 08:57

uppdaterar er ikväll, då jag har 3 prov nu under dagen tätt inpå varandra så har jag helt enkelt inte haft tid till datorn denna vecka, eller ja sen i tisdags ! Så ni får stå ut en dag till, sen ska jag börja på heltid igen :)

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards