victoriajohannesson

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Victoria Johannesson - 8 maj 2011 14:14

ska bege mig ut i solen snart, någon som har en bomberkur så man blir neger som ett as ? Vill faktiskt inte vara likblek längre... :( Jaja får ta mig an solariet när studenten närmar sig faktiskt så man inte går runt och ser ut som ett lakarn !


Nu på måndag börjar äntligen en intensiv kurs på skolan om smådjursfördjupning och det ska bli så himla skönt att äntligen koppla bort från alla ämnen som i princip tog slut i fredags.. Käpade ju som sagt igenom mig tre prov och fick faktiskt VG på mitt nationella muntliga i svenska som gör att jag blir super nöjd över mig själv faktiskt :) jag kan ju om jag bara vill, aja skit samma komma till sak var det ja, men iaf eftersom alla kurser är färidga nu och vi bara ska ägna oss åt en hela tiden tänker jag komma igång med körkortet igen så jag har det i näven inom dom närmsta månaderna iaf är mitt mål ! har ju inte haft någon som helst tid till det nu det senaste och det är förbaskat tråkigt för jises så fort man glömmer bort !


Till veckan ska jag även köpa springutklänning till studenten och även skor till det sen är det färdigt faktiskt ! Endast 4 veckor kvar nu :OOO


nej nu ska jag bege mig ut, åker till Gil sen och tränar också ! :D får se hur han mår efter första utevistelsen inatt :)

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards