victoriajohannesson

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Victoria Johannesson - 13 maj 2011 12:54

börjar min lektion nu om fem minuter, sista för idag sen ska jag försöka skicka in ett tll skolarbete tänkte jag innan jag cyklar hem, har ni hört hur duktig jag är har cyklat till skolan och till Gil nu varje dag hela veckan ! Så sjukt jobbigt men välbehövligt !

Slutar vid halv tre så ska jag väl försöka vara hemma minst fyra för då ska jag bara slänga i mig lite föda för att sen bege mig till stallet..

Ska hänga med till ridhuset här på skolan idag och vara personlig banbyggare till en i stallet (Y) Blir toppen det att se när någon hoppar lite :)


Annars ska jag inte göra ett bajs idag, efter att jag agerat banbyggare då (Y) Ska bara slappa, imorn ska jag träna med Gil igen, och ska försöka komma på något nytt vi ska ge oss in på att träna ! ska även försöka slänga upp nya bilder här också så det inte är så grått och tråkigt !

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards