victoriajohannesson

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Victoria Johannesson - 11 maj 2011 19:18

kom inte på någon lämplig rubrik så fick bli rubrik ^^ haha (Y)

idag har vi varit på mariebergsskogen igen, inte gjort något särkillt faktiskt, fast imorse hade jag körlektion för första gången på 3 månader, :O Helt sjukt hur länge gått, men ja inte så att jag glömt bort allt, men ja fick teori och uppkörning bokat iaf så nu gäller det att få skolarbetena gjorde så jag kan lägga hela min själ i teoriböckerna !


ska snart äta kvällsmat också ! Oboy i mängder så choklad sugen så det finns inte sen har jag ont i huvet också så.. men ja idag fick Gil vila eftersom vi tränat flitigt nu i ganksa många dagar i streck och igår blev det ju ett rejält pass eftersom det hände lite insidenter som inte var planerat ! så idag har jag bara fyllt vatten, gjort iordning hans mat, gett mat och borstat igenom honom och sprayat flugspray på ! superbraoo..


nej nu ska jag ägna ögonen åt skolböckerna, först Idrott fördjupningsarbete !

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards