victoriajohannesson

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Victoria Johannesson - 12 maj 2011 15:07

hej hopp faderilalalalallala !

Ja omoget I know, men jag är så sjukt trött skulle kunna sova i evigheter känns det som just nu, haha.. Så jobbigt är det när man är så trött så man inte vet vart man ska ta vägen i princip. Igår somnade jag i soffan vid åtta lixom ? hahah (Y) Great ! men idag tänker jag ligga framför tven och bara glo på massa bra program ! fast först ska jag hem äta lite snabbt och sen agera personlig hästfångare i stallet ;) haha mitt nya yrke det tror jag !


HAr precis skickat in projektrapporten för hundra elfte gången och den duger ju aldrig.. :( Men ja vi hoppas på att den gör det nu för nu tycker jag att jag gjort den övertydlig.. Och vill ni veta en sak teori och uppkörning är så bokat så nu är det inte länge kvar tills jag kan åka till affären själv och köpa choklad (Y) haha !


Gil har sin lilla vila nu på 3 dagar eller vad det blir, det tycker han är gott !

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards