victoriajohannesson

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Victoria Johannesson - 15 maj 2011 12:18

fick ett väldigt gött telefonsamtal nu faktiskt ! mina ridskor som jag beställde för en vecka sen har de packat upp nu så dom ska bara hämtas och betalas ! Äntligen (Y) haha, mina vanliga är så trasiga nu så herregud skabbigt är det. Så ska bli underbart med nya !


igår va vi och kollade ny bil och jag är helt förälskad i en dodge caliber ! men ja min vilja går väl inte igenom som vanligt antar jag ;O Buhuuhuhu !

va också med till Erika och hennes häst Akira och kikade lite på dem när de red, såg fint ut ! Sen var det vidare till Gil. Och idag var det dags för träningen igen, för nu hade han vilat 3 dagar så dags för träningsvecka igen.. Erika var med och tittade så tänkte att jag skulle göra det "vanliga" löslongerade honom iaf bara och gjorde lite "spin".. Han börjar på att bli riktigt duktig på det nu, han ska bara bygga upp lite mer benstyrka men det kommer ju med tiden, så underbart är det bara iaf att han kan kaloppkommando nu, så skönt ! hans galopp jag bara älskar den, så himla gungig och härlig väntar tills jag sitter på ryggen !


Idag vet jag inte alls vad det blir för träning, vill ju börja med något nytt, startade ju sadelvänjning men efter vilan så har vi inte riktigt kommit igång, men det blir det nog en stund idag iaf, ska släppa ner stigbyglarna också ! Vill ju ha en westernsadel men jag är ju som sagt inte gjord av pengar :( tyvärr, vinna på lotto kanske ? skulle vara något det !


Föresten så gick det ju riktigt bra för Saade igår 3 är ju inte dåligt och han låg ju etta på listan ganska länge iaf ! :D härligt att det går bra för Sverige ibland, men ja det ågr väl itne utan en snygging som han antar jag :O hahahahha (Y)



Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards