victoriajohannesson

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Victoria Johannesson - 16 maj 2011 12:32

sitter i mariebergsskogen just nu, har grejjat lite mer kaninungarna på förmiddagen. Så himla GOA ! vill ha vill ha vill ha ! men nej pappa är vrång och kan inte vara lite schysst :) höhö (Y)


ska nog gå iväg till busstationen nu och ta bussen tillbaka till skolan, för klockan 3 kommer hovslagaren så måste ju vara närvarande och vi slutar tre idag så hinner ju lixom inte vara närvarande nu på eftermiddagen, tyvärr !

får se om jag hinner träna Gil innan, blir ju ingen träning efter verkningen eftersom det blir lite ömt så då får han ju stå i 3 dagar till, tyvärr. Dumma mig som inte hade det i bakhuvudet och tog vilan i samband med verkningen men ja så är det när man är lite oklok, Guldfisken är mitt nya smeknamn också (Y) hahahah

nej nu får jag bege mig !

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards