victoriajohannesson

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Victoria Johannesson - 7 augusti 2011 00:41

nu har det varit en sådan där ur dålig uppdaterin igen, men nu har jag faktiskt haft fullt upp hela dagarna här ! tränat Gil óch så, den goda nyheten jag vill komma med är att vi har påbörjat projektet i stallet (Y) så himla kul, det tråkigas var att ingen kom ihåg att ta före och efter bilder ;O Skulle man ha gjort... aja skit samma, det blir riktigt najs iaf så får jag ta kort när det är helt färdigt så ni får se vårat mästerverk, kan ju avslöja att det är grått inne i boxarna sedan himmelsblå färg i stallgången :) blir skit snyggt, ljust och fint.


idag har vi löshoppat Gil återkommer imorgon för hur det gick, goda nyheter där med ! nu ska joina kudden som väntat på mitt huvud alldeles för länge ;O Godnatt..

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards