victoriajohannesson

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Victoria Johannesson - 31 augusti 2011 15:30

fin rubrik jag vet, vilken talang jag är ! haha har nästan precis kommit hem från stallet, har cyklat idag igen, hör och häpna 3 dagar i rad är inte illa ! men imorn tänkte jag ta min fina springare mopeden så jag inte tröttnar efter en vecka på att cykla lixom ;O


Men iaf idag fick Bäbis stå i hagen bara, var endast där och myste med Zeb och honom, Zeb han låg ner så passade på att klia lite extra på honom eftersom han va så mysis, Bäbis var bara men nej vajfööör kliar du honom och inte meeeeeej :O haha han va söt !

Och så hade vi ju Gil såklart på andra sidan staketet.. dessa hästar,

Som sagt tränade inte med Bäbis idag utan fick bli Gil nu ! idag har han vilat exakt en vecka och han har inte fått dåndimpen än iaf, han va inte überpigg heller.. Menmen det kommer väl, tänkte röra om lite i grytan nu i hans träningsschema och rida imorn ist för att jobba från marken. får se om Cassandra får rida eller jag, jag fick iaf Cherie till att rida Bäbis imorn så får se om jag rider Gil samtidigt som henne eller att jag och Cassandra åker till stallet senare :)


yes ni hörde rätt Cherie ska RIDA imorn, jag kan allt om jag vill :)

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards