victoriajohannesson

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Victoria Johannesson - 13 augusti 2011 13:44

  underbara fina Bamse bli bättre !    

Av Victoria Johannesson - 13 augusti 2011 13:36

har köpt en ny sadel till Gil nu äntligen :) fick ju iof bara bli en slitochsläng sadel som han kan fortsätta växa i så köpte en på hööks för endast 2100 eller något ! den passade ju bra bara att Gil är aldeles för rund om magen så sadelgjorden åker fram och den gör att sadeln åker fram, så måste fixa mig en sadelgjord som ligger på plats ! Det är nästa inköp, så får man ha den undertiden man tränar bort magis, för i höst/vinter ska den bort. Allt dumma gräs som gjort honom aldeles för rund om magen ;O inte bra faktiskt !


idag täntke jag jag ska ta kort på det fina stallet vi har nu för tiden, Gil hade premiär att äta i hanses krubba igår vilket va helt underbart gott sa han, det va snustomt efter vi hade tränat ;O hahaha


  

denna sadeln fick det bli, inte något speciellt direkt, den jag hade kollat in skulle tydligen inte bli bra på hanses rygg ;O den är ju bra mkt bättre i manken iaf som jag hade krav på att den skulle vara !

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards