victoriajohannesson

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Victoria Johannesson - 18 augusti 2011 14:00

idag har jag hunnit med att träna med Gil, idag stog det på schemat avslappning. så tränade det endel, att han ska stå stilla bland annat när jag går runt honom, sen även backa och kunna slappna av när vi bara står och kollar på varandra ! han va iaf väldigt duktig !


sen kom jag hem så tog jag med Sassa ut på en prommis, fick bli en promenad på järdet det var mycket uppskattat av primadonnan ! under tiden sprang jag iväg och gömde mig i det högra gräsar, genom bara några få visslingar så kom hon rusades emot mig, bra uppletande ! hihih. Hon tyckte iaf det va mkt roligt så det behövde hon :)


nu ska jag söka jobb, för idag är det sista sommarjobbsdagen så imorgon hej arbetslös ! :) det som va mkt uppskattat av min sida var att jag fick tillbaka på skatten vilket va mkt kul att få :) Ullared nästa typ !


bilder från träning kommer inom kort !

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards