victoriajohannesson

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Victoria Johannesson - 11 augusti 2011 00:18

har varit igång konstant hela dagen, klev upp halv nio, äta frulkle direkt mot stallet ! sen iväg och jobba, sen hem äta, sen vidare till stallet igen. känner att det är lite väl enformigt nu, behöver bryta kretsen, funderar på att gå på bio någon dag faktiskt :) men det spörs..


stallet blir iaf sjukt fint, helt sanslöst vad lite färg kan göra :O längtar tills man får mocka och dola ! Gil ska iaf få en ny hink nu, vad sägs som rosa ? hahah (Y) kille var han ja... hm !


är så himla trött på allt regn också kan det bara sluta nu, dels för markens skulle men även för hästarna, är ju inte bra att dom går runt och är blöta hela tiden ju :O


har även bestämt mig nu, på fredag åker jag och köper en sadel till Gil även ny gjord kanske och ett nytt schabrak. sen ska jag skicka efter den akademiska, den verkar vara jätte bra faktiskt, har sett lite folk som har sådana så den verkar helst hundra :) bara att vänta tills lönen kommer ! nu ska ja så sova, imorgon kör vi enformigt igen, upp, åka till stallet, jobba, hem, äta vidare till stallet ja ni ser det enda jag gör nu typ :O jämt lite annat inimellanåt sådant man hinner med *(Y)

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards