victoriajohannesson

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Victoria Johannesson - 2 juni 2010 22:14

Hejhopp, Tog ut hästarna imorse och Gil och Bebis går fortfarande ute på natten så när jag kom imorse så låg bgge ner precis i ingången. Jag gick såklart fram till dom och myste som bara den, sen kom jag på att jag faktiskt börjar skolan om cirka en kvart, höhö. Så blev att slänga ut hästarna och dra iväg, kom typ 2 minuter försent kanske, mend et gjorde ändå inget för det va projektarbete med andra ord inget arbete ! Gjorde iaf klart två uppgifter i Samhäll. Riktigt bra, dock vet jag ju inte hur det gick då eftersom jag inte fattar ett dugg :O


Va i skolan 1.5 lektion med andra ord Projektarbete (Samhäll för min del) sen en halv mikrobiologi. Tyvärr missade jag det bästa på hela lektionen eftersom jag skulle till tandläkaren. Tog bussenfem över halv elva, såklart va den sen som vanligt. Så va inne i stan cirka hel. Rusade typ till torget och kollade när nästa buss gick till Norrstrand japp om tretton minuter (Y) Super tänkte jag ska va hos tandläkaren om en kvart, (tjugo över elva hade jag tid) Satt där och väntade, klev på. Så va det en som "lärde" sig att köra buss så det gick typ väldigt hackigt och väldigt drygt, så när jag ntligen hade kommit fram så såg jag på klockan att den va fem i halv, och jag bara nej shit nu har jag missat min tid och måste betala ungefär :O Så jag gick in och sa att jag va sen, så sa dom bara att jag skulle sätta mig ner och vänta. Så vart det min tur :) Hon gjorde rent och så, hade lite tandsten. Annars skit bra tänder (Y) Nästa blir om ett år, känns bra det (Y)


Sen tillbaka till skolan, va på lektion i 40 minuter kanske? Sen hem, målade en grind eller en halv grind rättare sagt :) Till Gil och gjorde burkarna och Cassandra fick göra höet. Gick sen ut och myste med dom bägge i hagen, sprang runt och busade lite :) Borstade dom även ute i hagen, Jag Gil och Cassandra Bäbis. Sen städade vi skåpet, eller halva skåpet. Ryktlådan va verkligen full med hår, hela botten va täckt av ett lager. Kom fram till att nästa saker som jag ska inhandla blir flugspray, Gil är knott biten så utahelvete :O Sen får det bli 4 boots och framskydd :P Inte kul att ha massa krimskrams runt benen men ibland är man illa tvungen, när man ska hålla på och göra onaturliga saker med dom små djuren (:


Nu blir det snart sängen, imorn åker vi på studiebesök till en gård vid sunne typ :P


'Two Shadows from the sun making friendship´s from the ground   

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards