victoriajohannesson

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Victoria Johannesson - 10 juni 2010 15:51

Yes, sista gången jag får säga detta men SOMMARLOOOOVVVVVVVV <3333333333
Jepp ni läste rätt, gick ju ur tvåan nu så nästa år blir det 1 år ledigt för att utbilda min häst sen blir det heltidsjobb :)


Och nu när jag  tittar ut genom fönstret ser jag att det dåliga vädret blåser bort mot typ sunkiga Kil ;) höhöhöhöh (Y)

Igår badade jag för första gången i år, först va vi till hästen och myste med honom, borstade och så fick han lite betfor som han verkligen älskar. Sedan va det så fint väder så då tänkte jag och min syster att vi skulle åka ut till torsviken, (segerstadscamping) och känna på vattnet. Där ute va det ju helt fint, vattnet va helt spegelblankt och svart som natten. Så ja jag tog av mig byxorna och gick i, hade fortfarande kläder på överdelen, men så tyckte jag vattnet va så fint och så gött, så ja jag beredde mig på typ hjärtatack, men jag kom i och jag kan bara säga det att det va så gött ! Det va ju ganska kallt, men när Victoria kommer i då är det fan inte dåligt ! höhöhö.


Idag va det ju då första sommarlovsmorgonen och jag sov ända till elva, otroligt (Y) vaknar aldrig sent. sen så låg jag ju såklart kvar i sängen till typ tolv nästan, sen gick jag upp gjorde frukost och pallrade mig in i tverummet, och där har jag luggit fram till nu :) hahahahhaa, ska bage mig till hästen snart :D ska väl laga mat först antar jag :) ha en bra dag, och frammförallt dom som bor norr upp i Värmland för dom kommer nog få REGGGNNNN !!!! HAHAHAHHAH :)))))))



Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards