victoriajohannesson

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Victoria Johannesson - 12 juni 2010 22:37

ja nu ska jag äntligen komma med en ny design, men jag vet verkligen inte vilka färger jag ska använda mig av, hur min toppheader ska se ut, jag vet inget. Det enda jag vet är att jag ska göra om designen och det nu !

Bra va, nej ! hahahah Vilka två färger passar bra ihop då, dom jag har nu har jag märkt blir man helt yr och vimsig i huvudet av att kolla på eller man blir det när man läser mina långa enormt långa blogginlägg ;) höhö. Men aa så vilka färger "accepterar" eller vad man ska säga,? ögat så att man inte blir helt totalt vimsig och ser massa ränder under texten och grejjer ? det undrar jag...


-Grön och vit

-Rött och vitt

-blått och grått

-grått och vitt

-brunt och vitt

-orange och vitt

aa alla möjliga färeger funkar ju men, ÅHHHHHHAGGAGGAHHHGAGA !!!!!! Vet inte vilken ! nej nu jag får helt enkelt testa mig fram och se vilka färger som passar till Gil, för det tänker jag ha som toppheader. En bild på Gil och mig :d

Av Victoria Johannesson - 12 juni 2010 13:11

japp sitter hemma hos mormor ute i skogen i nysäter (Y) Körde hela vägen hit, vi åkte över Värmskog, och jävlar va vägen va dålig där :O

Har ätit blåbärspaj som mormor hade gjort god (Y) Det jag undrar över är varför vi gör dom så smala ? Vi borde göra så som dom gör på café ;) Mkt godare, och mkt mer. Mormors katt är förövrigt mkt bättre i benet, han går faktiskt på det nu, då det va väl tur att dom inte sköt han antar jag :)

Snart åker vi till Ö&B ska köpa schampo och tandkräm :)

Sen vidare till Willys och handla, sen till Gil. Får se vad jag gör med han idag :) Det blåser ju storm ute så jag kanske bara åker dit och myser sönder honom :) Bästaste hästen <3


Satt uppe vid datorn till två inatt, satt och kollade på en massa videoklipp om natural horsemanship, och jag blir så glad när jag ser det. Finns inte ord för hur jag känner. Älskar att se när hästen är som en skugga, och det är så det ska vara ! När ägaren lytfter ett ben hit och dit och hästen gör detsamma, det är så fint så otroligt vackert :))) Så vill jag att alla hästar ska ha det !

Nu ska jag nog kanske vara lite social, så tjao. Skriver mer ikväll :D


  

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards