victoriajohannesson

Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

Andas ut !

Av Victoria Johannesson - 19 maj 2011 19:44

check my color, color Hey hey, EY :D den låten är så på topp nu (Y) Jedward med lipstick med andra ord ;)


Ja dagen idag då kanske jag ska berätta om ! Gick upp som vanligt idag va ledig från skolan idag men det kvittar för mig för skulle ju ändå iväg så, åkte till skolan vid halv nio ungefär var ju tänkt att jag skulle sitta och plugga innan jag skulle åka halv tio in till stan, gjorde jag det ? Nej det gjorde jag inte, Hm -vad är felet egentligen, och nu på eftermiddagen hade jag ju inte tid med det, vad ska jag ta mig åt lär ju få sitta kvar i skolan tills den stänger imorn :O Aja iaf skrev ut lite bilder på balfrisyr sen YSen var det att åka in till stan, dryg som fan va bussen.. Sen vidare mot norrstrand för lite tandläkar besök ! inga hål nu heller och detta var sista besöket gratis också, så blir att skaffa sig en försäkring där. Sen vidare mot Mc Donken och träffa Josefin, satt och åt å töla typ en timme höhö (Y) sen tillbaka till stan, gick till hårverkstaden där jag ska göra baluppsättning, visade mina bilder och sa vad jag tyckte och så hon tyckte det lät bra så blir nog bra tillslut ! sen än en gång lite bussfärd, mot Wåxnäs begav mig mot hmmmm, säger jag inte än förens jag fått svar.. Sen hemfärd eller mot skolan iaf. Kopierade lite papper till några vänner sen åkte jag raka vägen mot stallet. Cassandra och hennes vän hade cyklat dit så behövde inte åka hem och plocka upp henne.. Sen vidare hem, åt mat diggade musik och sen ut och gå med hundarna så kom Mormor så följde hon med på våran långprommis. Hela 5 km, Bamse och Sassa är helt döda nu, dumma mig som itne tog med vatten under vägen ! Blir skärpning på det... Åkte nyss till Nyängen också och köpte bensin till min moped så nu kan jag åka några vänder till härikring, så jag härjer ! hahah Ne nu ska jag slagga i soffan tills jag ska sussa kudden ! (Y)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Johannesson - 20 mars 2012 23:38


nu är nya bilder pågång :)   Erika var nämligen med och fota när jag red i paddocken idag :) Hade den akademiska sadeln, och för de som inte vet så köpte jag ett stångbett på hööks för några veckor sedan, ett western i svart. ett rakt med hög t...

Av Victoria Johannesson - 18 mars 2012 11:33

Ska bege mig iväg till stallet nu, ska harva paddocken för första gången i år och det är bara Mars ! kan ni fatta vilket underbart väder vi har :) Åh blir ju aldeles lycklig ju !   Igår tog jag bort massor med gammalt hö utanför stallet, städade ...

Av Victoria Johannesson - 17 mars 2012 15:27

Ska snart åka iväg till stallet tänkte jag och "vårstäda" lite grann, tänkte ta bort massa gammalt hö och sen ska jag se om jag inte kan harva paddocken, hoppas den har torkat upp ordentligt ! Men innan ska jag dammsuga hela huset, lortiga hundar ! ...

Av Victoria Johannesson - 14 mars 2012 22:54

Ny omröstning ---->

Av Victoria Johannesson - 14 mars 2012 22:28

Som sagt i söndags var vi ute på långrunda med Gil, så fick han vila måndag med lite massage time :) Så igår tänkte jag att han skulle få hoppa för första gången på väldigt länge, tänkte mig ett litet kryss på volt när jag longerade honom, Minst sagt...

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards