victoriajohannesson

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Victoria Johannesson - 6 januari 2011 19:24

Jämt precis duschat i våran nya dusch ! :DDDDD Härligt härligt härligt ! jises va skönt det va det va som att duscha i himmelriket kändes nästan lyxigt !

Vi har ju renoverat badrummet så vi har inte haft en dusch hemma sen ja gud vet vad... Iaf idag blev den klar och äntligen är min bästa vän tillbaka !


Idag har jag bara suttit vid tven och kollat på film, sen fixade jag min externa hårddisk och la in alla mina 11 000 bildet ^^ haha det tog typ 2.5 timme ^^ hihihih men nu är det fixat så skulle datorn säga adjöss så finns dom fortfarande kvar så det känns skönt :) Sen åkte jag och Cassandra vidare till Gil, gjorde iordning allt, och ja det har kommit en hel del snö så jag skottade lite på baksidan av stallet och på framsidan, medans Cassandra mockade, Övervägde om jag skulle ta och träna Gil i hagen också men sen ångrade jag mig och höll fast vid att han skulle få sin vila ända tills idag, så imorn då kör vi igen :) Just nu skulle jag bara vilja lära honom allt på jordklotet just imorn men det blir nog bara det vanliga och kanske en början till sidepass, vi får se vad humöret säger på honom, förmodligen ör han över sprudlande med aarbetsvilja så han själv inte vet vart han ska ta vägen ^^

Gick iaf ut till hagen till dom och dom va mysis, tog med mig min oranga arm också så tränade vi lite stegra eller jag kan nog kalla det lyft ist som kommer utvecklas till stegra en vacker dag :) Han va iaf väldigt duktig, så tog jag med honom och sprang i djupsnön, den gick ända upp till täckeskanten på honom så den lilla bit vi sprang tillsammans på blev jag helt slutkörd av ! herregud va det va jobbigt inte undra på att hästarna blir trötta ^^ Iaf sen blev han väldigt busig så han stog och lyfte upp Cassandras ben i luften ^^ gullungen :D älskar den hästen verkligen ! skulle aldrig vika en sida från honom !


Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska skriva ihop någon text om något jag tycker om eller inte, men ajg har inga funderingar än så det får nog kanske vänta tills imorn, så går jag och kollar på göta kanal 3 ist !


Mina tankar är plöstligt helt slut efter att jag slutade på ridskolan, den gjorde mig verkligen frustrerad i slutet och nu känns det bara så skönt att ha kommit ur det och staplat mig en ny väg ist ! Känns hur hur bra som helst ! är inte lika arg längre av mig, och mitt tålamod ska vi inte prata om :) Så mycket bättre !

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards