victoriajohannesson

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Victoria Johannesson - 21 januari 2011 16:27

att det faktiskt ligger en alkolist och sover i våran koridor ;O Hur läskigt som helst juh ! BLÄK !!!!!!

Av Victoria Johannesson - 21 januari 2011 16:24

sitter här aldeles ensam i datasalen trevligt menar jag en fredag så är jag kvar ända till halv fem? Vad blir det? kan man inte få sluta i normal tid någon gång... aja bara le och se glad ut snart komemr pappa iaf, och då ska jag hem slänga på mig andra kläder och bege mig till stallet :P  min arm gör väldigt ont förresten, men ja det är väl bara att se glad ut, snart är den läkt så då blir det bra :)


Ska betträna Gil lite sen hade jag tänkt, trodde inte vi slutade så sent så tänkte ta lite formträning idag men ja här sitter jag nu snart kväll ju ;O Ledsamt !

Jag vill förövrigt ha pizza idag !


Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards