victoriajohannesson

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Morgonbloggning

Av Victoria Johannesson - 30 januari 2011 09:04

Var ju ett tag sen jag bloggade nu igen ! haha min största och mest logiska förklaring till varför det ibland inte blir någon bloggning men det är helt enkelt för att det har varit mkt nu igen ! Tänkte ju att jag skulle ha bloggat i fredags men ne då hade min dator cpryck ! Så nu tar vi upp det igen och jag hoppas det varar hela veckan !


Så ja vad har jag gjrot nu då, jo igår var jag till Glava större delen av släkten bor där eller ja alla mina miljoner 3männingar, hahah tro det eller ej jag har hur många som helst så har jag ingen kusin på den sidan, men iaf gammelmormors syster fyllde iaf 80 år igår Märta, det va väldigt mkt folk där och jag visste i princip bara vilka kajsa, Malin och Tomas va, hahaha illa men det är sant ! eller aa mormor och så också men det räknas inte.. Men det va trevligt iaf det va god mat..

Sen så var det tänk vi skulle ha sovit hos mormor men mamma orkade inte det så vi åkte hem, jag och Cassandra beställde iaf lite kläder på bubbelroom, får väl se om man är för tjock för att ha dem ^^ hahah hoppas inte på det iaf....


Så idag då kommer det en ny häst till stallet, ett varmblod tror jag det var om jag inte minns fel, Thaien heter den och den rids som vanligt.. Blir nog bra för Edla det :)

Så ja vi åker till stallet vid två tiden så ska jag nog träna med honom också, för denna veckan MÅSTE jag sitta med körkortsteori och körlektion för nu vill jag ha körkort nu med det basta ! Nej  men ärligt jävla skolhelvete säger jag bara jag vill inte sluta halv fem varje dag hur tror dom att man ska kunna ta körkort då da ? Herregud säger jag bara, ne jag får väl helt enkelt göra körkortsteorin på skolan så får jag sitta kvar tills den stänger om jag så ska sitta där hela natten och plugga  !


Ne nu blir det frulle, baguetter med skinka på och varmobòy och tve, det blir fint det !


MUMMMS !  

 
 
Julia

Julia

30 januari 2011 09:17

vill du bli dagens blogg gå då in på min blogg och anmäl dig :D

http://www.hastefia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Johannesson - 20 mars 2012 23:38


nu är nya bilder pågång :)   Erika var nämligen med och fota när jag red i paddocken idag :) Hade den akademiska sadeln, och för de som inte vet så köpte jag ett stångbett på hööks för några veckor sedan, ett western i svart. ett rakt med hög t...

Av Victoria Johannesson - 18 mars 2012 11:33

Ska bege mig iväg till stallet nu, ska harva paddocken för första gången i år och det är bara Mars ! kan ni fatta vilket underbart väder vi har :) Åh blir ju aldeles lycklig ju !   Igår tog jag bort massor med gammalt hö utanför stallet, städade ...

Av Victoria Johannesson - 17 mars 2012 15:27

Ska snart åka iväg till stallet tänkte jag och "vårstäda" lite grann, tänkte ta bort massa gammalt hö och sen ska jag se om jag inte kan harva paddocken, hoppas den har torkat upp ordentligt ! Men innan ska jag dammsuga hela huset, lortiga hundar ! ...

Av Victoria Johannesson - 14 mars 2012 22:54

Ny omröstning ---->

Av Victoria Johannesson - 14 mars 2012 22:28

Som sagt i söndags var vi ute på långrunda med Gil, så fick han vila måndag med lite massage time :) Så igår tänkte jag att han skulle få hoppa för första gången på väldigt länge, tänkte mig ett litet kryss på volt när jag longerade honom, Minst sagt...

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards