victoriajohannesson

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Victoria Johannesson - 8 oktober 2010 12:07

min skärm på mobilen la av igår, smått irriterande ! den funkade som vanligt först sen helt plötsligt slocknade hela skärmen och jag sköt upp den hundra gånger för att den skulle komma till liv igen men det gjorde den ju såklart inte, så först testade jag att stänga av den, funnkade inte. Sen tog jag ut både batteri, kort, och minneskort, funkade inte. Så tänkte jag yes jag kanse har kommit åt på någotvis att skärmen har blivit mörkare, för det kan man ju välja i inställningsmenyn, så jag använde min systers mibil och kollade hur man kom dit så gjorde jag samma med min men nej det funkade inte, och jag vet att jag va rätt för ljuset i knapparna ändrade sig, så ja den är död. Så ska åka in till elgiganten nu snart med pappa så ska jag säga som det är ! tur att jag har en till mobil med exakt samma kontakter i (Y)


Idag är jag typ "ledig" eller ledig ohc ledig jag har projektarbete men eftersom Amanda och jag lämnade in projektidé och projektplan igår så har dom inte hunnit läsa och godkänna den än så det menas att vi inte har ngt att göra på arbetet idag (Y)

Men åkte till skolan iaf imorse, hämtade lite papper inför praktiken, och ja amanda jag hämtade till dig med :) haha men aa sen hämtade jag även arbetskläderna som behövs nu i 3 veckor frammåt. Sen åkte jag raka vägen till stallet, mockade och gjorde iordning höpåsar och maten, Både Frida och Cherie va där. haha alla va morgonpigga idag tror jag, förrutom Josefin ^^ hiih

Men ja hästarna va söta som vanligt :)

Kände förresten att jag bara ville ta ut Gil från hagen och hopa upp och hänga med Frida ut i skogen, då förstår ni hur mkt jag LÄNGTAR tills jag kan göra det. Men nu ngn dag tänkter jag fasiken rida på han vilket han vill eller inte :) haha (Y)

Ne nu bär det av in mot stan, ska ta en luch med Emma också :)

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards