victoriajohannesson

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Victoria Johannesson - 19 oktober 2010 16:41

Har en stor stor hemlighet på gång, som ni inte får veta förrens det är helt helt klart ! hahaha nu blev ni nyfikna va, skulle jag blivit iaf. Nyfiknast i världen är jag kan jag lova ^^


Men aa idag vaknade jag med världens ryggont, tänkte hur i hellskotta kommer jag klara en helt dag i svinhuset med en här ryggen `? Kan säga att det har smärtat nått så grymt idag, verkligen hugger till ibland, men aa sånt mnan får ta helt enkelt.

När pappa kommer hem ska jag och Amanda ta bilen till Gil först, mysa med han och göra iordning alla hans saker, sen så ska vi åka till affären och köpa moffglass dvs, Ben&jerry, seriöst beroende eller vad :O hahah SOCKER !!!!


Ne snart måste det bli nerdrappning med allt socker, fasiken kommer ju dö i diabetes inom några år ju :O Inte kul !

Nej nu ska jag och Amanda åka iväg, nya tag tills imorn,

Måste bara säga det att fröken Sverige är haha sjukt kul ^^ fuckhead, fuckit motherfucker ^^ Åh jag dööör ! hahahahahhaha

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards