victoriajohannesson

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Victoria Johannesson - 27 oktober 2010 19:49

När mna går i svinhuset kan man inte göra ngt annat än att lyssna på Rix Fm, tur att den människan som kom på hörselskydd med radio i faktiskt kom på det. Annars hade jag nog gått av på mitten vid det här laget. Det är så grymt mkt man får reda på när man går hela dagarna och lyssnar. Som jag kollar aldrig på nyheterna eller läser tidningen, jag vet det är ruskigt dåligt av mig. Jag bläddrar väl igenom ngn gång ibland men inte varje dag ! Så ja när det är nyheter på rix fm så får man ju faktiskt reda på vad som händer, och jag vill bara säga att dom som drabbas av vulkan utbrott och tsunami våg just nu. Stackars dom, En tyst minut för alla som blir drabbade. JAg säger bara det om Gud hade funnits varför gör han då inget åt detta ? Ne han finns inte, inte i min värld iaf...


sen älskar jag verkligen alla sköna grejjer som kommer på hela dagarna, att dom har ngt att säga varje varje dag, jag skulle tom på ordförrådet om jag jobbade som det. hahah


Till veckan är det lov, och jag vet att jag sa att jag skulle velat jobba men just nu känner jag att ne orkar jag det, skönt med pengar, men nej ? Jag har hela livet framför mig med jobb och pångar så jag klarar mig. Dock ska jag ta körkort nu och mina pengar är lixom sluuutt ! haha men ja det går ändå. Kankse får ta mig i kragen ändå, skadar ju faktiskt inte att fråga och fem dagar, det är ju inget ? Förvirrande jag blir så förvirrad, min kropp säger, SLUTA NUUUU " och min hjärna säger jobbajobbajobba$$$$$$$$$$$$$$$$ hahaha (Y)


Nu ska jag gå och sova så min kropp orkar, får bli bättre på att blogga. Får komma på ngt jag ska göra med bloggen helt enkelt. Nightnight !

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards