victoriajohannesson

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Victoria Johannesson - 28 oktober 2010 20:15

Min älskade mobil är återigen i min kära hand ! Så skönt måste jag säga, dom hade typ bytt gångjärn och ngn kabel tror jag, (Y) Härligt att den är tillbaka iaf, ska aldrig mer klaga på den ! Visst den andra mobilen har inte varit till så mkt besvär lite mordernare men den är jobbig att skriva på så det är det som drar ner den så !

Iaf jag körde ju in och det gick ju bra, ska bara få tummen ur rava och gå till körskolan ngn dag och skriva in mig där, så jag har körkortet i handen i januari typ :) haha stora förväntningar här !

Nu ska jag färga håret på min kära syster sen blir det natta om jag inte ska kolla på lyx fällan !

Av Victoria Johannesson - 28 oktober 2010 18:25

ÅHHH idag fick jag ett gör Victoria glad sms av Elgiganten, jo hör och häpna min efterlängtade mobil är KLAAAAAR ! Så härligt, så nu beger vi oss iväg och hämtar den på elgiganten ! :DDDDDD övninvsköra blir !

Av Victoria Johannesson - 28 oktober 2010 18:16

Yes idag har det anvants 507 st grisar, yes ni hör MÅNGA ! bara massa rultiga smågrisar som ska växa upp skickas till slakt och sen bli julskinka denna omgången blir nog lagomt till jul skulle jag kunna tro, haha nej då dom är så söta !

Men det jag vill ha sagt är att vi fick TÅRTA idag, marsipantårta dessutom för när mna avänjer i snitt 11 stycken så får man tårta, och nu avande vi 11.02 skit bra !!


Replik ur Shrek :

Åsnan: Alla älskar tårtor, tårtor har lager ! :)

Shrek: JAg bryr mig inte om vad andra gillar, det är inte det som är poängen !


Åh så gott !   

Av Victoria Johannesson - 28 oktober 2010 18:10

Näst sista praktikdagen är gjord idag och det känns till en förvånan ganksa skönt, jag står mer mot att inte jobba till veckan faktiskt för idag va det slitsamt i slakten kan jag lova ! Mat precis överallt ! gosh just den stunden ville jag bara spetsa varenda gris som kom i vägen, ville knäcka av skrapan för att den inte tog tillräckligt bra och det bara fastnade massa skit på den, grindarna ville inte sammarbeta och då stog jag och svor åt den ingenjören som kom på dom jäkla grindarna sen svor jag åt gud för att han kom på en sån jävla idé att både skaffa människan och grisen, haha damp kan jag lova att jag hade och det va inte skönt kan jag också lova, haha dagens ord lova ^^


Så ja jag tar helt enkelt lov, och det gör alla andra också hoppas jag :) för är man ung så är man ! sista höstlovet lixom det ska man väl ändå ta vara på när jag jobbade hela sista sommarlovet lixom `? Det är så mkt nu !

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards