victoriajohannesson

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Victoria Johannesson - 20 oktober 2010 20:20

Mitt tålamod kan dra sig åt skogen faktiskt, jag orkar inte med det. Så fårt jag inte är på humör så blir mitt tålamod under nollan och så går det ut över andra, så ja tålamodet måste upp vare sig hur jag ska göra för att det ska bli det men, aa kan väl iaf börja med att jag ska prata med en massör nu så hon får komma till Gil. För nu vill jag börja rida, ska se om en westernsadel som jag ska prova på han passar för då ska det läras att ha sånna äckliga saker på ryggen ! haha goch hästar är verkligen en hel vetenskap.

Dessutom blir det nog snö i natt vilket jag INTE vill. Herregud snö i oktober det är ruskigt illa och så menar jag det, Snön ska komma lagomt till Jul så att det är sisodär 15 cm snö överallt sen på granarna kan det gärna vara mkt mkt mer för det är så fint. Men aa idag som sagt va är jag inte på humör, så ja det gick med andra ord inte bra med Gils träning heller. Åh blir så irriterad varför kan inte jag få ha världens bästa tålamod lixom ?


Ne nu ska jag gå och dricka oboý och va allmänt sur på mig själv för att jag är helt döm i hövve (Y)

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards