victoriajohannesson

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Victoria Johannesson - 3 februari 2011 18:21

sitter här i min underbara säng med en SJUKT stor dator i knät ! underbart stavas det :) 17 tum, åh härligt... billig och bra va den också. Plus att mamma ska kolla efter trådlöst bredband också så nu finns det numer 2 datorer i vårat hus. Det bästa är väl egentligen att man kan sitta i sängen, kanske ska ta och sätta en film på

nedladdning :d hahah jag ska börja krascha datorn på en gång, hahaha ne då :)


Imorn blir det äntligen TEMPEL :D Shiiiittt va härligt, ska bara häva in alkohööööl ! var ett tag sen man drack nu men det är lika kul varje gång ! det som blir lite shivit är att det kommer va sjuuuuuukt mkt folk, men tja det är väl kul att ha lite svettutekväll ! höhöhöhö :)

tkr också att jäkla skitungar ska hålla mun en sekund innan dom öppnar mu, och tänka efter lite grann ! Ja det var väl det jag ville säga idag :)


Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards