victoriajohannesson

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Victoria Johannesson - 10 februari 2011 20:26

vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig riktigt, hm ne som sagt va kabooom sa det i klassen idag, och tja man kanske blir förvånad imorn men det gäller ju inte bara ena sidan det den ena säger kanske inte stämmer överns med det den andra säger, men ja vad ska jag säga. Att allt kanske blir bättre såhär eller så blir det bara skit av allt, men som sagt va man ska ju inte bara tänka på att ens eget kanske stämmer överns med den andres, man kanske inte ens uttrycker saker och ting på samma sätt, men tja det skulle vara som det var när man var liten då var det verkligen rakt på sak, men saker och ting har ju ändras efter åren och man är mer rädd om sitt eget skinn än vad man anar, man måste ha någon att te sig till, det har ju märks väldigt väl i våran klass nu !! menmen nog om det, nu blir det dusch och sen CSI miami sen får jag väl antagligen ladda mig inför imorn för då ska man bli förvånad :O

Av Victoria Johannesson - 10 februari 2011 16:16

Sitter i skolan just nu i datasalen faktiskt om alla vill veta, höhö lite svårt att skriva här kanske annars, ska hem om typ vilken sekund som helst :)

lite väl mycket osämja i klassen nu tycker jag, menmen just nu är det bra som det är, Har faktiskt byggt på projektet idag, nu är det bara fästena kvar sen är jag färdig så nu ska jag bara börja skriva på projektrapporten, måste prata med Per också får jag påminna mig själv om, sen även ringa svin, min lilla agenda detta får det bli !


Fick reda på nu också att jag har lektion på sportlovet, inte allra minst än en seminkurs ;) hahahah, lite coolt så men så det måste jag skriva upp så inte mamma kommer och bara ja nu ska vi åka bort ! haha, ne men seminkurs är väl bra, fast fasiken va läskigt....


Nu beger jag mit hemmåt, sen blir det till stallet var ju inplanerat att jag ska longera idag men just nu vette fasiken öser ju verkligen ner snö...

Av Victoria Johannesson - 10 februari 2011 16:13

  

Just  nu ser det ut såhär i klassen, KABOOOM sa det så var det kaos !
Osämja utan dess like...

  

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards