victoriajohannesson

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Victoria Johannesson - 11 februari 2011 15:50

här sitter jag helt ensam i datasalen inte en människa i sikte, en enstaka lärare här och där men tja, alla har väl åkt hem antar jag inför helgen och så. Jag får helt enkelt vänta på pappa jag, haha han kommer visserligen om cirka en halv timme men jaja...


Tja vad ska man säga, det blev väl en viss överaskning eller förvåning av mig och Josefin idag som vi skulle få, och jag säger bara det att det är kanske inte bara en människa som blivit ledsen, eller. Och att faktiskt saker och ting förändras har även märks utav lärarna, istället för att dra upp det så stort kan man faktiskt prata med varandra istället. För nu har detta graderats upp till en helt ny nivå bara för att man tog den vägen istället för den svåra, att faktiskt prata ! som sagt va hur gammla var vi nu igen ? 19 ?


Ne nu skippar jag allt det här så får alla sköta sitt så får alla bli arga om dom vill men av mig får ni inget svar av överhuvud taget, jag har gjort mitt så. Nu ska det blickas frammåt mot studenten, att vi ska ha en kul champangefrukost med goooo smörgåstårta och smaskens, sen att alla sen kommer splittras ska bara bli så underbart för den här klassen toppar fan alla listor på att vara helt totalt inte normal, och det menar jag att jag faktiskt heller inte varit jämt ! haha

Ne juni nu tack ?


Nu ska jag bege mig mot stallet till min ängel i livet där tänker jag spendera resten av mitt liv känns det som nu faktiskt, till allt lagt sig. Sen ska jag träna faktiskt och sen ska jag mosa godis, bra kombination va :DD hahah !

Ne nu tar vi helg tycker jag, rörigt inlägg men det får ni stå ut med :)

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards