victoriajohannesson

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Victoria Johannesson - 13 februari 2011 18:14

sitter här i min ljuvliga säng igen, som förövrigt måste bäddas om då bamse luggit här och bösa till lakanet och gjort så sängen "glidit" iväg från väggen :D inte så konstigt att det blir så när en rottis på 57 kilo ligger här :d haha


Inatt har jag inte sovit helt underbart som jag brukar hah så ja vid sjutiden så låg jag och trummade med fingrarna och undrade vad jag skulle hitta på försökte somna om igen, sov av och till till klockan halv nio idag med sen orakde jag inte ligga kvar dels för att jag var så hungrig och pigg. klev upp och la mig vid tve, där blev mna inte så långvarig, åkte till stallet vid elva halvtolv tiden, bara gjorde iordning alla saker, vattnet hade frusit också så himla roligt, verkligen så skrev en liten kul ramsa på tavlan att man inte skulle försöka "bryta" upp vattenkranen för då skulle det se ut som titanic här inne :D hahah tyckte det lät lite roligt, tur som var så hade inte alla kranar frusit så vi fick iaf ihop en hink till Gil :) Sen bar det hemmåt i rask fart för hannele skulle komma och hämta oss för att åka och hämta Emelie och sen vidare till hennes häst, eller hennes ridainhäst :d


Hon var otroligt söt, komemr bilder när jag orkar sätta mig vid den stationära datorn då jag inte vill bomba denna datorn med massa bilder, räcker med en ultraseg dator :D menmen, hon va söt iaf !

Nu ska jag gå och duscha kanske sova ett tag på vårat badrumsgolv som det är mysig golvvärme i, söta roffie har luggit där inne hela natten på en handduk, varmt och skönt sa han :D hahah, ne nu ska jag gå och längta efter solsidan tills dess ska jag mosa cola och digestive chokladkaka, borde träna men har ingen ork till det nu så tar upp det på tisdag igen...

Sök i bloggen

Presentation


Hej jag som driver denna blogg heter Victoria, och mitt liv ägnas mest åt min häst Gil :) jag är mer mot det naturligare sättet att hantera och hålla en häst så har ni funderingar tveka inte att fråga ;)

Omröstning

vilken årstid ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Tiden

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Bloggvärde

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards